1.5. a 3.5. závody agility

04.05.2014 20:01

Ve čtvrtek jsme byly s Annie na Neof. závodech agility a musím říct,že byla šikovná :-) 1.běh Jumping - 5.místo,( Ze začátku jsem zapomněla na jednu skočku,ale opravila jsem ji a Annie běhala tak rychle,že občas minula skočku a nábíhat do slalomu jsme musely na 3x )...2.běh - Jumping - 2.místo (krásný rychlý parkur,ale panička nestíhala a pozdě ukázala do tunelu a Enuše nevěděla kam má běžet )
3.běh - Tuneliáda - 2.místo ( opět jsem jí blbě ukázala do tunelu a vrátila se mi)

V sobotu jsme byly na druhých závodech,počasí nám moc nepřálo,byla zima sluníčko vysvitlo opravdu jenom na krátkou chvíli.Našetěstí moc nepršelo,ale tráva byla mokrá.Závody celkově byly úžasné.Skvělá organizce,super překážky a výborné občerstvení. Co se týče samotných běhů a parkůrů tak musím říci,že jsem nadmíru zpokojená.První běh se běžěl Jumping a ten se nám s Annie hodně povedl,parkur byl rychlý takže Enuše nasadila svoje tempo,ale dávala si pozor at nespadne nebo neuklouzne.Jumping jsme zaběhly čistě s nejlepším časem tedy 1.místo :)  Poté jsme se uklidily do auta kde bylo teplo a koukaly jsme se na ostatní jak běhají,až přišel náš čas druhého běhu šly jsme se ještě projít a vyvenčit a Annie zjistila,že jiný pejsek má pískací hračku a že by tky jednu chtěla,jinak nechtěla se mnou jít se připravit na běh :D  No tak jsem šla a koupila jsem jí ve stánku pískací hračku a byla spokojená.Druhý běh byly Agility tedy i se zonovkama.Nebyly tam žádné velké záludnosti,akorát tunel pod áčkem,který Annie minula,ale možná mě v tom velkém větru neslyšela.Tak jsme tedy měly jednu chybu a skončily jsme na 3.místě.Počítaly se i součty a v součtech jsme byly na 2.místě :) .Takže velká spokojenost,je to moje šikulka malá.

—————

Zpět